Prinses Beatrix Spierfonds

Een treffende campagne voor spierziekten.Een treffende campagne voor spierziekten.Een treffende campagne voor spierziekten.Een treffende campagne voor spierziekten.

terug naar cases
Een treffende campagne  voor spierziekten.

Kan een spierziekte jou ook overkomen? Doe de test.Kan een spierziekte jou ook overkomen? Doe de test.Kan een spierziekte jou ook overkomen? Doe de test.Kan een spierziekte jou ook overkomen? Doe de test.

Samenvatting

Happy Online werd gevraagd om een interactieve quiz te ontwikkelen waar men eenvoudig doorheen komt om vervolgens op de website van Prinses Beatrix Spierfonds te landen. Deze informeert over spierziekten en activeert vervolgens om te doneren.

bekijk website
React
CloudFlare CDN
Sketch Design

Een quiz om bewustzijn te creëeren.Een quiz om bewustzijn te creëeren.Een quiz om bewustzijn te creëeren.Een quiz om bewustzijn te creëeren.

De simpele test is opgezet om de bezoeker naar de website te leiden en vervolgens lid te worden van Prinses Beatrix Spierfonds. De test moest gebruiksvriendelijk en visueel aantrekkelijk zijn. De boodschap is simpel en confronterend; iedereen kan een spierziekte overkomen.

Veel traffic op hetzelfde moment.Veel traffic op hetzelfde moment.Veel traffic op hetzelfde moment.Veel traffic op hetzelfde moment.

Tijdens 'prime time' was de campagne te zien op o.a. RTL 4. Dit leidde tot grote bezoekersaantallen op de website. Met dit gegeven is er bewust gekozen voor een techniek die de belasting op de server minimaliseert.

Verbluffende resultaten voor de campagne.Verbluffende resultaten voor de campagne.Verbluffende resultaten voor de campagne.Verbluffende resultaten voor de campagne.

Waar vooraf op 1000 ingevulde tests werd ingezet bleken de resultaten verbluffend. Met 15.000 ingevulde tests en 19.000 video weergaven na week 1 was dit een mooi succes voor het Prinses Beatrix Spierfonds.

resulresulresulresul

taattaattaattaat

seo vriendelijk

secure

snelheid

Random casesRandom casesRandom casesRandom cases